lørdag den 15. december 2007

15.december

Tja - egentlig skulle jeg ha' brugt dagen idag på at købe de sidste julegaver.
Og så vågner man imorges med "hovedpine-ondt ihalsen-og snottet"....hygsomt..:(...så ingen julegaveshopping idag, men pyt - det er først jul næste mandag *G*
Har sårn set ikke tid til at være syg, men hvem har det på den her tid af året ?? ;)
Nu har jeg lige kørt min datter til "jule-tamtam" med hendes gamle efterskole...tænker det bli'r en "våd" fest...;D - så hun skal sikkert osse hentes igen kl. temmelig sent.
Nå, henter gerne - fremfor at hun kører med en eller anden "KarlSmart" med promiller i blodet!! :)

Nu vil jeg daffe hen på sofaen igen - og håbe på, at jeg er frisk som en havørn imorgen.
Det var lige et forkølet snøft fra mig for idag.....;)

Kan I ha' det rigtig hyg'ligt - og tak fordi I kigger forbi :)

1 kommentar:

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...