mandag den 24. december 2007

24.december - wee så er det nu :)

Så har klokken lige passeret midnat, og det er blevet d.24.december og dermed til til det allersidste indlæg i denne "ChristmasCountdown".
Og dælme om jeg ikke fik skrevet alle 24 dage - nogen dage lidt,andre meget - men skrevet blev der hver dag :D...så er da lidt stolt af mig selv *G*
Nu vil jeg lige om lidt skynde mig under dynen - der er ikke så mange timer til vkkeuret ringer, har lige en kort arbejdsdag forude inden det er RIGTIG jul ;)

Vil lige benytte lejligheden til at sige 1000 tak til jer der har kigget forbi - det har været så hygligt med kommentarerne, og håber da I gider fortsætte med at "besøge" mig her - osse selvom der ikke lige er nedtælling til noget *G* - lover ikke at der er noget nyt hver dag, meeeen temlig tit sikkert :)


RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL ALLE

2 kommentarer:

  1. G'morn

    Ja, jeg mangler lige dagens indlæg, så skulle jeg også have gennemført....så tillykke til oz..

    Ville bare lige kigge ind, og ønske dig og dine...en glædelig jul.


    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  2. Ville lige kigge ind, og ønske glædelig jul
    Hilsen fra Mutte

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...