tirsdag den 4. december 2007

4.december - Lidt Scrap Igen

Nu tror jeg det er tid til lidt scrap igen her på bloggen, Og først synes jeg lige i skal se hvad det var jeg vandt i novemberkonkurrencen på TheScrapCat-forum :)
Det er dejlige sager - og ikke mindst var der en doodletemplate med...weeee...dem kan jeg jo godt li' ;D...
Og så er der lige et LO med min yngste søn, da han lige havde fået en ny vippestol. Det var en STOR succes med den stol - man får lissom bedre overblik når man kommer lidt på højkant ;)
Der er heller ikke så meget dims på her, men skulle ha' plads til 4 billeder så der måtte lidt prioritering til - og synes egentlig det er blevet ok :)
Materialer:
DaisyD's "NurseryPinStripe"
GinX "ScientificallyWeird"
Karton (Bazzill - DCWV)
brads - sværte - bogstaver ("Typewriter fra GQ)

Der blev jo ikke så meget jul i det her indlæg...men mon ikke det går alligevel ;D
Tak fordi I kiggede med :)

7 kommentarer:

  1. Godt du kunne bruge pakken ;o) Og hvor er det et sødt LO med sønnen ;o) Er helt vild med, at du har opdelt teksten - det ser SÅ fedt ud!!

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig præmie du har modtaget!! Jeg glæder mig til at se dig bruge doodlingen templaten på et LO! ;-)
    Flot side du har lavet med baby og liggestol. Helt perfekte drengefarver og så kan jeg vældig godt li' din håndskrift! Flot design!

    Glæder mig til at læse videre herinde - det er så hyggeligt med de daglige opdateringer.

    SvarSlet
  3. Rigtig skøn præmie, og dejligt LO. Kan rigtigt godt lide de der små hænder, som holder snorene. Det ser rigtigt sødt ud.

    SvarSlet
  4. Åhhh hvor er du bare heldig. Dejligt, at der igen er lidt scrap til min scraphungrende hjerne :)

    Vi ses i morgen.

    KH Heidi

    SvarSlet
  5. Jow jow da er jeg med endnu, vi har jo en helt klar aftale....

    Skønt LO, er vild med farverne og opstillingen, spændende at du har brugt forskellige matte typer til billederne...

    Åh ja, husker godet tiden med vippestolen, den kunne sløbes med ud på badeværelset, når manskulle i bad, på køkkenbordet når der skulle skrælles kartofler....den har godt nok reddet mange situationer...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. Tillykke! Sikke en lækker præmie.

    åh ja, den skråstol var også et stort hit hos os!

    SvarSlet
  7. hvor er det sødt det lo, er helt vild med det insekt papir :), rigtig rigtig flot opsætning ser fantastisk ud :)

    morgenhilsne fra Rikke :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...