tirsdag den 25. december 2007

Det var den juleaften :)

Det var så den juleaften, og den blev jo lisså hyg'lig som den plejer at være - bortset fra, at tankerne jo for en stor del var i Afghanistan.
Heldigvis nåede sønnen, at få vores julepakke derned, han fik den igår kl.17 - så det var jo lige oppe over, men han fik den og havde en dejlig - og anderledes - juleaften sammen med kammeraterne, og det var jo det vigtigste :)

En fino gavehøst blev det skam osse til for mit vedkommende: bl.a. to scrap-bøger, et 30x30 album, bøger, parfume, cd, smykker og en masse andet - jow jow..det er dejligt med juleaften :D
Alle andre var glade for deres gaver og næsten ingen byttere - så hvad mere kan man forlange ? ;)

Jeg synes lige, I skal se hvad jeg fik i min "scrap-pakke-kalender" i julemåneden. Nogen superdejlige ting - og jeg vil lige sige 1000 tak til tøserne i min gruppe, det var bare hyg'ligt at pakke jeres gaver op hver morgen, så den hopper jeg gerne med på næste år ;)




Ha' en dejlig aften allesammen - og tak fordi I kigger med :)

4 kommentarer:

  1. Glædelig bagjul, Jette ! Sikken dog en masse skønne scrapsager du fik !
    Godt at din "lille dreng" nåede at få din julegave med...jeg kan jo ikke lade være med at tænke på dig, når der vises noget nede fra Afganistan. Utroligt, som denne kreds af scrapkvinder, er blevet en stor del af min verden...og tankevirksomhed (jo jo, den er go nok). Mon du deltager i Ryslinge her til foråret ?

    SvarSlet
  2. Glædelig jul. Og sikke en masse skønne ting....

    SvarSlet
  3. Det er da utroligt hvad i har "scoret" i den pakkekalender ting ;-) jeg er stordeltager næste år LOL Fine ting er det abolut..

    Ang. det med "Huset", tror jeg kun at de brænder keramik, sådan var det ihvertfald førhen. At brænde porcelæn er en helt anden procedure, og hvis jeg husker rigtigt, så skal der noget mere varme på......hmmm...men der kan da ikke ske noget ved at finde ud af det ;-) så tak for tippet...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. super lækre ting og sage, ha en fortsat god jul :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...