lørdag den 1. december 2007

Nedtælling

Så er nedtællingen til jul begyndt, og der kører en lille blog-ting som går ud på at skrive lidt på sin blog HVER dag indtil jul. Synes det er ret hyg'ligt, og det blir spændende at komme på rundfart og se hvad folk finder på.
Hmm..må se om jeg kan overholde den med hver dag - men gør da et ihærdigt forsøg ;)
Rent faktisk elsker jeg julen med alt hvad den nu indebærer - og rent faktisk er jeg på forkant med situationen - har jo fået lavet julekort OG købt nogen julegaver.....jow jow - der er fod på det i Aalborg *G*

Vi har lavet en julekalender til vores mormor, som vi selvfølgelig håber hun bliver glad for. Men det er jeg nu ret sikker på hun gør - det ER nu hygligt at pakke en bette pakke op hver dag. Lissom jeg synes det er med ScrapKalenderen på TheScrapCat-forum ;)
Selve kassen er såmænd bare en papkasse beklædt med julepapir og lidt bånd og chipboardbogstaver, men syns nu den er blevet meget sød :)


Nå det var første december - tak fordi du kiggede med :)

4 kommentarer:

  1. Ja ja, så kan vi da begge 2 tørre sveden af panden for idag. Første dag er i kassen Hø hø hø hø...

    Synes da det er blevet en rigtig fin kasse, utroligt hvad bånd og bogstaver kan gøre. Den bliver Mormor da glad for.

    Vi ses i blogland imorgen.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  2. Har du virkelig allerede købt julegaverne!?? Det må jeg nok sige. Er helt misundelig!! Jeg selv er sådan en i-sidste-øjeblik-en! Ikke altid så morsomt, men jeg når det altså - men også i sidste minut! LOL!

    Mormors julehygge kasse er bare for HYGGELIG. Super god ide. Og det er så dejligt at pakke en lille gave op hver dag indtil jul! :-)

    God dag til dig!

    SvarSlet
  3. Utrorligt hvad lidt papir, bånd og pynt kan gøre ved en ellers kedelig kasse. Den er blevet rigtig fin :-)

    God 1. søndag i advent :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin kasse du har lavet til jeres mormors julekalender :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...