tirsdag den 2. december 2008

2.december

Jeg indrømmer blankt, at jeg er blevet helt vild med elge - især af den lidt karikaturagtige slags ;)..som f.eks. de to fyre i Disneys "Bjørnebrødre" - der taler med noget århusiansk accent i den danske udgave....jamen de er da for seje *G*
Her op til jul står de faktisk mange steder - altså elgene, som nogen gange måske er rensdyr...hvad ved jeg ;D...og de to fætre på billedet var simpelthen nødt til at komme med hjem.
Mine unger synes de er fuldstændig afskyelige *LOL*.....men det kan jeg sådan set ikke rigtig ta' mig af - "The Mooses" er kommet for at blive og forhåbentlig får de med tiden nogen flere kammier når min samling vokser (og det kommer den til - tro mig *G*)..indtil videre har jeg ikke så mange, men men ...lur mig om ikke der er listet et par stykker mere ind inden jul ;)

Det var dagens indlæg - håber I kigger forbi igen imorgen :)


9 kommentarer:

  1. ejjjj de er da bare for søde,ja kan godt forstå der nemt kan komme et par stykker mere.

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor er de søde! Forstår godt du bare måtte eje dem! Glæder mig til at se om du finder flere inden jul! :-)
    Om vi ses i morgen?? ... klart vi gør! ;-)
    Tror lige jeg vil give dig min nye blogadresse, hvis du har lyst til at ændre den i din blogroll.
    http://www.charlotteslifeandscrap.blogspot.com

    God aften til dig.

    SvarSlet
  3. De er da bare skønne! Vi ses igen i morgen, det er dejligt at du også decemberblogger

    SvarSlet
  4. Nååårh, hvor er de cutie :)

    Glædelig 2. december.

    SvarSlet
  5. JEG personligt synes de er skønne.. De måtte skam også gerne stå i mit hjem!

    SvarSlet
  6. de er bare mega vildt søde... glæder mig til at se flere

    SvarSlet
  7. Ha ha ja de er da for søde !!! Ih, jeg er også vild med de to fra Bjørnebrødre..så den faktisk i forrig uge..herligt :O)

    SvarSlet
  8. Ej hvor sjovt. jeg stod faktisk og kiggede på dem idag og overvejede om jeg skulle have et sæt med hjem. de er altså for skønne :) Måske jeg skal en tur i byen igen alligevel ;)

    SvarSlet
  9. Jeg er også meget til rensdyr, og dine er rigtig søde ;o)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...