mandag den 8. december 2008

8.december

Ja så gik der alligevel et par dage, hvor jeg ikke fik skrevet noget her på bloggen - meeen mon ikke det går alligevel ;)
Idag synes jeg, I skal ha' et par billeder af min søn Peter's Juleby :) ....mange af nisserne er fra da jeg var barn og det lille juletræ fik jeg til mit dukkehus da jeg var 4 år. Igen er det skønt, at de gamle ting stadig er med hvert år :)
Jeg håber, at vores Juleby kan få lov til at blive stående - men vores kat har før haft en underlig forkærlighed for at ligge sådan ca. midt i det hele - og det bliver byen absolut IKKE kønnere af *G*....nå men indtil videre har hun holdt sig fra den :D

Imorgen er det min tur, til at åbne gave i Frk.Scraps Julekalender på TSC :)
Min gave er fra Kreativmor (Louise). Uha hvor jeg glæder mig til at se hvad hun har fundet på. Extra julegaver er jo en dejlig ting ;)
Og forresten ....nu har jeg fri fra arbejde i 6 DAGE - og så bliver det jo ikke møj bedre lige her op til jul :D
Kan I alle ha' det hygsomt - håber I kigger ind igen imorgen :)


7 kommentarer:

  1. Hvor er det da en rigtig hyggelig nisse by i har jer der ;o)
    GLæder mig til at se hvad du åbner i pakken ;o)

    Fortsat god mandag aften

    SvarSlet
  2. nejjjj hvor er den hyggelig.vi har også en lille juleby, men denleger alle børnebørn med, de ved den er til det samme, så der blir proppet juletræer i skorsten og jeg ved ikke hvad :)glæder mig til at se hvad du får i morgen.

    SvarSlet
  3. Det er da et nisselandskab der vil noget, det må være så hyggeligt og vække gode minder, med de gamle ting der er opstillet.
    Ja, de katte er nogle underlige væsener ind i mellem....min kalenderdekoration ser i dag meget - læs TOM - anderledes ud, i forhold til da jeg lavede den...kønnere er den IKKE ;-)

    SvarSlet
  4. Sikken et hyggeligt julelandskab. Det blir spændende om katten ifører sig nissehue og hopper ind i byen

    SvarSlet
  5. Superhyggelig juleby...suk, det bringer barndomsminderne frem. Jeg kan huske at vi brugte cykellygter til at stille inde i nissernes huler...kan du huske de der lygter der lignede nutidens roll-on deodoranter...hvor man skruede på toppen for at tænde lygten :O)6 fridage...hvor dejligt for dig, nyd dem nu og få ikke for meget julestress.

    SvarSlet
  6. Skøøøøønt nisselandskab.. Det minder mig om at jeg har et liggende i min kælder, som straks skal op! Mit er bare med piberenser-nisser.. God(e) FridagE ( :D ) til dig..

    SvarSlet
  7. Sådan et nisselandskab er da bare det hyggeligeste.Kan du nyde dine fridage.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...