mandag den 12. januar 2009

Scrap Marathon på TSC

Så har der været gang i scrapsagerne igen - og heldigvis for det!! ;)
Med alt det papir jeg har fået slæbt sammen sådan inden for kort tid, så skal der godt nok produceres nogen Lo's *G*
Igår var der ScrapMarathon på TSC . Desværre var jeg ikke helt på toppen, men da der først var deadline idag, så nåede jeg lige et enkelt LO, nemlig opgave 1.
Som det fremgår så er det lavet om den laaaange ventetid da Ronni skulle komme hjem på 3 ugers orlov fra Afghanistan. Jeg si'r jer bare at tiden gik MEGET langsomt både ude hos soldaten og osse hjemme i Aalborg Lufthavn, mens vi ventede på landing ;)
Jeg har forsøgt at lave det så maskulint som muligt - og synes selv det er lykkedes meget godt. (Den opmærksomme læser vil bemærke, at der ikke er så meget som skyggen af en lillebitte blomst på - og DET i sig selv er en præstation når det er mig, der har lavet det *G*)
Teksten på strimlerne foroven var egentlig på noget papir som jeg gerne ville ha' haft med - men som ikke helt passede ind, og så måtte teksten jo lige skrives af, for med det skulle den altså :)

Materialer: BasicGrey "Hang10-Lulu"
JenniBowlin "BlackFinial"
karton - sværte - label - stempel - Grungeboard-stjerner - MayaRoad
Chipboardarrow - brads - Thickers (AmericanCraft "ChitChat")

Det var dét for idag - ha' en dejlig aften og tak fordi I kigger forbi :)

12 kommentarer:

  1. Det er simpelthen bare et rigtig dejligt LO, så gode farver og mix af papir og pynt, som passer godt til "historien" og billederne. Super godt ;-)

    SvarSlet
  2. WAU for en fed opsætning !!! Og lækkert "råt" Lo...nu uden blomster :O)

    SvarSlet
  3. Det er et super layout! Farverne er da helt perfekte, og opbygningen er rå, som den skal være.

    SvarSlet
  4. så fedt et lo du har lavet - er vild med papir, opsætning og stjernerne mm. ;o) Super flot

    SvarSlet
  5. Det blev et rigtigt lækkert layout. Flotte farver og de røde stjerner er flot til alt det maskuline. Selve opsætningen er da vildt cool! :-)

    SvarSlet
  6. Jeg kan rigtigt godt lide den måde du har fået så mange billeder med i forskellige farvetoner på. Og jeg kan også godt lide den rå effekt over den afrevne tekst. Synes også du er kommet godt fra at lave det maskuling.

    SvarSlet
  7. Flot flot lo, det er ligesom papiret bare passer perfekt til billedet og historien.

    SvarSlet
  8. Kanongodt LO. Supergod idé med "ventebilleder". Og opsætning, farver og tekst samler det hele - lækkert :o)

    SvarSlet
  9. Virkelig flot LO, det oser af soldat og passer super til historien:0)

    SvarSlet
  10. Rigtigt lækkert og maskulint LO, det BG papir er jo som skabt til billederne. Du har vel forbudt ham at tage afsted igen? ;)

    SvarSlet
  11. jeg har lagt en adward til dig på min blog - fordi du altid er så sød at ligge en hilsen på min blog ;o)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  12. Fedt.... et LO uden blomster ;-) det ser bare rigtig godt ud... sjovt har lige brugt et papir fra samme gamle serie ;-) men sådan er det jo nok med os GB fans...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...