lørdag den 30. maj 2009

Lidt kort - og go' Pinse til alle ;)

Håber, at I nyder pinsen og ikke mindst det super dejlige vejr :)
....Lige pt. savner jeg i den grad min altan - her hvor jeg bor, er man lige igang med en mega-renovering, og det indbefatter altså, at der er stillads og pressening, dér hvor altanen plejer at være - og det er da bare ret øv!! :)
..nå men heldigvis varer det ikke hele sommeren, og det bliver rigtig flot når det er færdigt, så det må man jo glæde sig til ;)
Der er ingen LO'er at vise idag - er igang med et, men det vil sq ikke rigtig som jeg vil!! - så det får lige lov til at ligge til senere - måske får jeg en lys idé hen ad vejen ;)
Til gengæld har jeg lavet et par kort:
Det første er et kuvertkort, jeg har set på Sonjas blog, og det måtte jeg lige lave en prøve på:
De to næste er lavet med bl.a. et baggrundsstempel jeg var nødt til at eje da Pia var på besøg hos os i AalborgScrapbookingKlub . De baggrundsstempler er man jo simpelthen nødt til, at ha' nogen flere af, det må vist kaldes et MUST HAVE ;D
Ved godt at kortene er meget enkle, men man skal jo starte et sted ;p....og så synes jeg det er synd at dække baggrunden med alt for meget :)


Ha' en fortsat rigtig go' Pinse - og tak fordi I kigger forbi :)


3 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot,jeg kunne heller lade være med at prøve den.dine kort er da rigtig flotte syntes jegog god pinse til dig også...

    SvarSlet
  2. Super flotte kort og ja jeg var jo til scrap a mok igår og der mødte jeg også pia - uha det var en dyr fornøjelse gggg

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte kort, Jette. Jeg synes ikke de er for enkle. Lækkert brug af det Wavy leaf stempel! God Pinse til dig også!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...