søndag den 29. november 2009

På falderebet til december - og 1.Søndag i advent :)

Jamen hold da op - der bliver da længere og længere imellem indlæggene her :/ ....Det kan vist ikke nægtes, så jeg må se om jeg ikke kan blive lidt bedre til at lægge noget op.
Om ikke andet, så nærmer vi os jo jul - og mon ikke jeg hopper på en "Countdown" fra d.1.december som de sidste par år ??...jo det tror jeg at jeg gør ;)
Imens synes jeg så lige, at der skulle et par nye billeder til af Bedstes Guldklump :)...det er jo fantastisk som tiden går stærkt, prinsessen er næsten 8 mdr.!!....man fatter det jo slet ikke :)




Ha' en rigtig hyggelig 1.Søndag i Advent allesammen - og tak fordi I kigger indenfor - hvad jeg jo håber I stadig gider, selvom der har været langt imellem indlæggene somme tider :)



9 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage.
    Hvor er hun lækker Bedstes guldklump.
    Glæder mig til at se hvad du finder på i december.

    SvarSlet
  2. Synes godt nok at det er en bette lækker sag - man får helt lyst til flere...men det gør manden ikke.
    Vi ses på onsdag!
    /Lise

    SvarSlet
  3. Hun er da godt nok en lille charmetrold. Jeg kan godt forstå du hun er Bedstes guldklump ;-D

    Jeg glæder mig til at følge med her i julemåneden.

    SvarSlet
  4. Hvor er hun da bare dejlig bedstes guldklump.Dejligt du er på igen glæder mig til at følge med.ha en god aften:)

    SvarSlet
  5. Iihhh, det er en sjov alder! Hvor er hun vakker :-)
    Sidder lige nu og er spændt som en bette fjeder, da jeg skal scannes imorgen.... Mon det er en hr. eller frk. guldklump??

    SvarSlet
  6. Nååår da hvor er hun nuser...Ja tiden flyver og pludselig er julen lige om hjørnet. Ønsker dig en herlig december måned.

    SvarSlet
  7. Skøntttttttttt at høre fra dig og jeg er en af de trofaste så jeg glæder mig til at følge dig i december :o)
    Bedste´s prinsesse er da for sweet og ja syntes også lige du havde skrevet om dine nye flotte tittel og tænk, der er allerede gået 8 md. sikke tiden flyver :o)

    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  8. Tænkt at hun allerede er 8 mdr. Det går bare så stærkt. Det er en skøn lille pige i der har i familien. :0)
    Glæder mig til at følge de forsk. blogs her i december, inkl. din.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  9. Dejligt at se Bedstes guldklump, det er alt for lidt vi ser til hende ;-)skønne unge...

    Jep, jeg er også med på en julenedtælling, men synes ikke det ser ud til at vi er så mange i år, men odt at du er med ;-)

    Vi ses i morgen, og der er jo julehygge ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...