tirsdag den 25. maj 2010

Fridag :)

Idag har jeg lige en enkelt fridag, og den tror jeg skal nydes i selskab med mig selv. Sådan noget "mig-selv-tid" på en hverdag er tiltrængt ind imellem synes jeg :)
Der er heldigvis ikke en lang to-do liste idag - det vigtigste er vist at der skal sendes en pakke ned til soldaten, og udover breve, læsestof, lakridser, nutella, spegepølse ;) osv. så skal der også et usb stik med. der er nemlig videohilsner til ham fra os allesammen: fra mormor, farmor, søskende, kæreste, mor, svoger og svigerinde, fastre, venner - og fra Sarah :)
Nogen af hilsnerne er optaget på vores Spilleaften - og det blev optagelserne ikke mindre sjove af ;)
Derudover er der optagelser fra div. fødselsdage og andet som Ronni jo i sagens natur ikke har været med til i år.
Så nu håber jeg at det gør ham glad når han kan se hele sin skøre familie - og jeg ved, at det er lige her før leave at tankerne tiest går hjem til os allesammen, så jeg tror det bliver et hit :)
---------------------------------------------
Jeg synes lige I skal ha' et billede af en lille "forbryder-spire". Det er MEGET forbudt at pille ved Bedstes bøger, meeen det er ikke helt gået op for Sarah endnu, og som hendes far siger: "Hellere dine bøger end mine"....ved ikke lige hvor han har den tanke fra *G*
Og så er man vel nok scrapper, og ved hvad der er vigtigt - så jeg var altså nødt til at ta' billedet først og flytte Prinsessen bagefter - sådan er der jo så meget .......... ;)

Kan I allesammen ha' en dejlig dag - og tak fordi I kigger indenfor :)

8 kommentarer:

  1. sikke nogle gode ting du sender ned til ham, de skal nok brunge lykke! jeg synes det er en rigtig god idé med de videohilsner! Han må jo savne jer mindst lige så meget som I savner ham.
    Hun er kær hende Sarah :) det skal da scrappes det billede.
    Tak for dine altid søde kommentarer på min blog - de bringer virkelig lykke!
    kram maria

    SvarSlet
  2. Hvor sejt med videohilsner - det bliver han glad for :o) Og hvor er den lille prinsesse da bare for nuser!! Selv om hun piller ved Bedstes bøger :o) :o) Glæder mig til at se en scrapside med det billede på et tidspunkt :o)

    SvarSlet
  3. åh hvor er det bare et pragtfuldt billede! Og hvilken skøn ide med videohilsener til den udsendte søn...!
    jeg håber at du havde en rigtig skøn fridag - og kunne nyde at bruge tiden lystbetonet :o)
    Knus
    Engel..

    SvarSlet
  4. "mig-selv-tid" er SÅ godt. Det sku man ha til fri afbenyttelse *G*.

    Iiiihhh hvor ER hun sød - det bette pus ... også selvom hun piller ved Bedstes bøger. ;)

    Fantastisk at man bare kan sende hele familien afsted på et lille usb-stik - ikke? - og iøvrigt en fremragende ide!!

    SvarSlet
  5. Skønt billede af lillepigen :)

    SvarSlet
  6. Hello Thani!!! what a precious pic!! adorable baby girl!!!
    Thank you so much for visiting and leaving a comment in my blog!! it was so nice of you!!
    HUgs
    Lidia

    SvarSlet
  7. Ajjj sikke et skønt billede af den lille pilfinger ;-) mon hun også gjorde sådan i onsdag, og mon der blev taget nye billeder af bedste ;-)

    SvarSlet
  8. Hello dear Tanni! I am so sorry for taking so long to get back to you, I haven't been on the computer lately. I want to thank you for leaving you comment on my ATC cards!! you are such a sweetheart, Thank you!!
    Hope you and you family have a great week!!
    Lidia

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...