lørdag den 24. juli 2010

Det var så Tall Ships Races 2010 :)

Så er Tall Ships Races i Aalborg overstået for denne gang - og det har været nogen super skønne dage/aftner på Havnen både i Aalborg og Nørresundby. Vejret har været det allerbedste - de smukkeste sejlskibe - super koncerter - kolde øl - glade mennesker...jamen hvad kan man så forlange mere ;D
Idag var vi så lige I Hals for at se skibene drage videre - det skulle ha' været "Parade of Sails" - men pga. vind osv. var der desværre ikke mange sejl sat - men smukke er de altså alligevel - jeg ved ikke - de gør sq et eller andet ved mig de store sejlskibe ;)
I får lige et par hurtige billeder fra de sidste dage - ud af jeg ved ikke hvor mange vi har taget *G*
                                             
.....og så bliver jeg lige nødt til at nævne det FANTASTISKE og helt suveræne fyrværkeri der afsluttede aftenen igår. Det blev affyret fra Broen med musik til  - men som de siger, man sku' nok ha' været der selv ;D...det var simpelthen noget af det flotteste jeg nogensinde har set!! :)




Det var ordene for idag - ha' det hygsomt allesammen :)
-----------------------------------------
.....jeg roder lidt rundt på bloggen i øjeblikket - derfor ser den måske lidt rodet ud - men håber ikke det afskrækker jer fra stadig at læse med ;)



                                     Photobucket

6 kommentarer:

  1. Nu kommer jeg jo selv fra en sejlerfamilie og min mor og morfar har været ude og sejle med Georg Stage som vist nok også var der!
    Det ser ud til at have været rigtig hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Skønne sommerbilleder du har taget.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Kære Jette.
    Tak for din søde kommentar på min blog... og sikke en kæmpe forandring du har lavet her på siden - det ser drøngodt ud!...
    Min header er 1100 i bredden - og mener det er 460 i højden. Når du uploader den, skal du huske at fjerne fluebenet ved, at den skal komprimere bredden... og så vises den i fuld bredde.
    Hvis du kommer i tvivl - eller skal have hjælp, må du endeligt vende tilbage :o)
    Knus
    Engel...

    SvarSlet
  4. Hello dear Thanni!! sorry I haven't visiting later, glad to see you have a post!
    Love all these pics!! all are so gorgeous!!
    Have a great week!!
    Lidia

    SvarSlet
  5. Nå, det er det testbloggen er til... jamen test du bare, så hiver jeg i dig når du har fået styr på det ...LOL..

    Ja, vi var ogå dernede den sidste aften, men døjede jeg ikke med klaus, så var det da lige før jeg kom til det... og ikke et eneste billede fik jeg taget tsk tsk tsk... slæbte bare rundt på kameraet...

    SvarSlet
  6. Jeg vil også klart med næste år - Min veninde og hendes familie har været til det, og snakkede lige så godt om det som dig ;)

    Og så MÅ jeg lige komme med det - Sværtetøs til sværtetøs: De sejl på skibene! De er jo liiiige til at nole, klippe ud og bruge *Fnis*

    Tak for din dejlige kommentar på min blog - Ja, de nordjyske mænd ER bare bedre, når man kommer fra Wibååårg ;0)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...