søndag den 22. august 2010

Candy-Vinder ;)

Så er der trukket en vinder af min candy! :) 
Alle I, der har kommenteret siden sidste søndag, har hver fået et tilfældigt nummer - og så har min yngste søn trukket en vinder :)
...og nej I får altså ikke billeder af lodder/udtrækning osv. *G*....
Nå, men til vinderen som er........................................................................
................................................................
.......................................................
.....................................................................................................
 Maria Krumbæk
..så Maria, hvis du vil være sød at lægge din adresse i en pb på ScrapSisters , så sender jeg en pakke til dig :)
 
Photobucket

4 kommentarer:

  1. Ih altså, det lyste godt nok op på en ellers dårlig dag :) Jeg har sendt dig en pb. Glæder mig til at se hvad du sender :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til Maria.. og søde Jette.. Hvis nu jeg lægger min adresse inde på Sisters får jeg så også tilsendt en gave? *G*
    Peter jeg er meget skuffet over dig.. Jeg vil meget gerne have mine bestikkelses 10kr tilbage *G*

    SvarSlet
  3. Ihh Maria - Tillykke til dig :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...