onsdag den 25. august 2010

Ja det gjorde hun nemlig.......

.......altså sov hele natten - faktisk til kl. 8:30 imorges.....så hvad kan en gammel Bedste forlange mere ;D
..og forældrene nød deres "alene-aften"...så alt i alt var det jo en win/win situation ;)....
Det varer forhåbentlig ikke så længe inde Sarah-Musen komme rog indtager weekend sengen igen :)
.....og så lige et par dagsfriske billeder af Prinsessen :D
 
 
-------------------------------------------------------------
De næste par feriedage står vist i scrappens tegn tror jeg - eller i billedsorteringens måske. Jeg må ha' udtænkt et eller andet snedigt system til alle de fremkaldte billeder jeg efterhånden har samler sammen. Synes ellers det har fungeret ok hidtil, men der sq for mange nu ;)
.....og så er det jo arbejdsdag igen på mandag *SUK* - men skidt, det kan såmænd også blive meget rart at se kollegerne igen - og "mine" beboere ikke mindst :)
 
Ha' en dejlig aften allesammen :)
 
 
Photobucket

7 kommentarer:

  1. Hun er da bare for kær! Dejligt at hun lige kan komme på besøg - det bliver man da glad af :)
    Jeg glæder mig til at se det scrap du har lavet!

    SvarSlet
  2. Jamen så kan I da ikke forlange mere. Besøg af sådan en dejlig lille trold OG få sin nattesøvn ; )

    SvarSlet
  3. Dejligt med en lille update på Bedstes pasningssituation :o) :o) Dejlig lille stump... Glæder mig også til at se, hvad du får lavet af scrap - eller om du mådke får udtænkt et nyt system til dine billeder :o)

    SvarSlet
  4. Sådan skal det gøres!! Flot at hun sov så længe - så Bedste også kunne få en lille lur på øjet ;0)
    Søde billeder af den lille.

    SvarSlet
  5. Næhhh hvor er hun lækker! Og når hun så ovenikøbet sover længe er det da en drøm at få lov at passe hende :-)
    God weekend til dig!

    SvarSlet
  6. Nu var det vel ikke fordi at bedste var så kedelig, at hun sov længe... Vel... ;-)

    Hvor er det billede med tigerdyret bare skønt, det er jo ren scrapmateriale .. ;-)

    SvarSlet
  7. Ihhh jeg glæder mig altså til jeg bliver farmor engang! Hvor er hun bare sød den lille tulle og hvor er du heldig sådan at få lov til at låne hende!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...