lørdag den 4. september 2010

Husflidsmesse i Viborg.

Så var man lige til Husflidsmesse i Viborg igår, sammen med Karen og en af hendes veninder, og der var som sædvanlig MANGE mennesker :)
For en gang skyld købte jeg ikke ret meget....mangler ikke det helt vilde, og har heller ikke en laaang ønskeseddel - men lidt kan man jo altid bruge *G*
Super hyg'lig dag - og buffet'en var......tja... vel som sådan nogen nu er ;D
-----------------------------------------------------------
Det blev til lidt papir,bl.a. julepapir fra 3 af mine yndlingsmærker BasicGrey, MyMindsEye og CosmoCricket.  
 
Så røg der også forskellige alfabeter i posen - dem kan jeg ikke få for mange af, det er helt sikkert ;)
 
..og lige til sidst journaling-fiduser, og dem er faktisk lidt vild med - de har da for en gang skyld en størrelse jeg kan bruge til noget.
Jeg er mindst ligeså vild med den bladpunch købt hos Gitte , den er jeg sikker på bliver et hit :)
...og så var der noget embossingpulver, papir og lidt flere bogstaver ;D
 
 
Det var indkøbene - og nu tror jeg at jeg vil kaste mig over et LO eller måske flere - hvem ved ;)
 
En dejlig lørdag aften til jer - og 1000 tak fordi I kigger indenfor :)
Photobucket

9 kommentarer:

  1. Nøj en masse lækkert du har erhvervet dig. Jeg ville helt sikkert også blive fristet hvis jeg var taget afsted. God fornøjelse med alle nyanskaffelserne - hihi.

    SvarSlet
  2. Dejligt med lidt nyt alligevel, ikke Jette :-) Det ser lækkert ud altsammen! Vi ses på onsdag! Ha en dejlig weekend!

    SvarSlet
  3. kan se jeg har købt nogle af de samme ting som dig. men guf.

    Glæder mig til at se dig bruge den blad punch.

    Skal du til fyn?

    SvarSlet
  4. LÆkre indkøb, jeg skal derop i dag og jeg håber jeg kan holde mig i skindet HA HA

    SvarSlet
  5. Kære Jette. Sikke en masse skønne ting du har fået med dig hjem. Glæder mig til at se, hvad du får kreeret!
    håber du har en dejlig weekend!
    Knus
    Engel..

    SvarSlet
  6. Hej Jette
    Sikke mange lækre sager du har købt og det er rigtig dejligt at se at du har købt en del mere end mig i Viborg :-) knus. Vi ses på onsdag.....

    SvarSlet
  7. Dejlige ing :) Glæder mig til at se, hvad du får ud af det - især sommerfuglene på det nederste billede - de er SKØNNE!!

    SvarSlet
  8. Skønne sager du har fået med dig hjem, men jeg synes du skriver at du ikke købte så meget denne gang ;-´) Jeg synes nu at der er en del - LOL....
    Ses på onsdag B-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...