lørdag den 2. oktober 2010

Julehunden

En hel weekend næsten alene - det er ikke det værste jeg kan komme ud for. En gang imellem har jeg behov for kun at være MIG - hænger måske sammen med, at når man til hverdag - både på job og herhjemme - er omgivet at mange mennesker, jamen så ER det altså skønt at have tid til sig selv uden at skulle forholde sig til en hel masse :)
Yngste søn er på weekend hos far'en med samt en Playstation, så han hygger sig garanteret, og datteren tager lige en lur efter at have været på job fra kl. 05 til 12:30 - så lige nu er her HELT stille ;D
Og sådan en weekend, den kan jo så passende bruges på scrap..og da i særdeleshed når man nu ikke er til Convention, som det jo ser ud til, at næsten hele den danske ScrapVerden er ;)
Lo'et herunder er (til en afveksling) med Sarah og vores "Syngende Julehund".
Samme hund er super sød og sjov TIL JUL, men faster Ditte synes selvfølgelig, at Sarah skulle låne den. Det var IKKE det store hit til en start....men det blev det, kan jeg hilse og sige !! *G*...................og når man så har hørt den 1000 gange i træk, jamen så går det søde altså en lillebitte smule af den ;p
Lo'et er lavet med Sassafras Lass - og div. pynt. De små røde hjerter er med for at symbolisere jul, selvom LO'et som sådan ikke har noget med jul at gøre, og så har det jo lidt alligevel :)
 
 
Ha' en rigtig god weekend allesammen - og tak fordi I stadig følger med på min blog og for alle jeres søde kommentarer :)
 
Photobucket

6 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt at være alene hjemme. Glæder mig til at prøve det engang LOL Super lækkert LO du har lavet. Den er kommet på lift-listen. Kan rigtig godt li opsætningen og farverne. Og billederne er også vildt søde.

    SvarSlet
  2. Så flot dit LO er blevet... skønne farver og små søde detaljer.
    Ja , sådanne små syngende dyr kan man godt blive lidt træt af :-)

    SvarSlet
  3. Sikke et lækkert layout. Flotte farver og papirer.
    Sådanne skønne mekaninske dyr kan jeg godt huske fra da drengene var små!!!

    SvarSlet
  4. Jeg elsker også at være alene hjemme - eller i det hele taget bare være alene. Skønt, skønt LO med dejlige detaljer og super skønne billeder. Og ja - man kan godt blive en lillebitte smule træt af mekaniske ting. Herhjemme har de med at forsvinde, når de går mor/papmor på nerverne - bare lige et par uger - så dukker de somregel op igen :o) :o)

    SvarSlet
  5. sådan en dag er da dømt til scrap hygge. dog savnede jeg dig i middelfart... manglede en der drillede..hihi

    Det er et skønt LO.. er vild med hjerterne

    SvarSlet
  6. Sådan en dag er dømt til scrap hygge.
    Savnede dig til at drille mig lidt til convention hihi

    fedt lo... er vilde med hjerterne

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...