tirsdag den 30. november 2010

Lige om lidt.....

....starter nedtællingen til årets "gave-hygge-spise-marathon" ;)
Som de sidste par år, så er jeg også med på juleblog-vognen i år. Synes det er superhyg'ligt at ha' sådan en nedtælling på bloggen og det er MINDST ligeså hyg'ligt at følge med på de andre bloggeres påfund i julemåneden.
Charlie's blog har jeg lånt dette søde logo:
 

...så er man lissom lidt forpligtet ;p
Det var sådan lige en lille opstart inden det går løs imorgen d. 1.december :)

Håber vi ses i Jule-blog-land :)
 
Photobucket

4 kommentarer:

  1. Halløjsa. Ja, så er jeg lidt på banen igen, og jeg glæder mig til at følge med på din blog i julemåneden ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Jette. Ja, så begynder nedtællingen. Glæder mig til at se hvad du finder på :-)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg har da også planer om at være med hele vejen.
    Det virker som en hyggelig og god ide. Jeg har ikke prøvet det før, så det er lidt spændende...

    SvarSlet
  4. Du kan tro, vi ses i Blogland i december - igen i år er jeg også hoppet på vognen.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...