onsdag den 15. december 2010

15.december

 
Der er ikke det helt store at fortælle idag. Arbejdsdag, tøjvask, oprydning - jamen hvor spændende kan det blive *G*
Imorgen har jeg til gengæld fri - og så skal der købes nogen julegaver. Har heldigvis lånt sønnens bil, så Aalborg Storcenter - here we come :)
Og mon så ikke det er på tide at få skrevet lidt på de julekort, jeg for en gang skyld har fået lavet - det må vist også blive imorgen.
Scrapsagerne er pakket væk sådan lige pt., og jeg er ikke så sikker på, at de bliver rodet frem på den her side af jul. Det store bord i "scrapstuen" skal jo desværre bruges til andet i denne tid - så det må vist blive en bette scrappause til mig.
Til gengæld så har jeg en del idéer jeg gerne vil igang med efter alt juleriet - så det glæder jeg mig til, så en lille pause er helt ok :)
Får I scrappet en masse midt i alle forberedelserne - eller er I også sådan lidt på stand by ?? :)
1000 tak fordi I kigger forbi - vi ses nok imorgen ;)
Photobucket

5 kommentarer:

  1. Ja, hverdagen har det jo med at krybe ind over os, med dens trivialiteter... men det er jo nok meget godt, ellers ville jo ikke kunne mærke hvornår der er fest...

    Jeg får scrappet lidt, er ihvertfald lige blevet færdig med de 30 snemandsposer, og fik lagt Martins 18 års fødselsdags billeder sammen med den serie papirer de skal på, og fundet skitser til dem alle... så om lidt sætter jeg mig derover... og skal nok tænke på dig ;-)

    SvarSlet
  2. Lyder dejligt med en fridag i morgen. Det er da næsten også nødvendigt for at nå det hele op til jul ;) Jeg får ikke scrappet overhovedet for tiden... Den kreative del af min hjerne er gået helt i stå.

    SvarSlet
  3. Tror faktisk, at en scrappepause kan være meget sund - Man er jo sprængfyldt af iver bagefter!

    Lyder til, at du nyder denne tid, på trods af alle gøremålene..

    Håber du får hygget dig i Storcentret idag - Jeg skal derud tirsdag (igen igen), for at hente kærestens bukser, som blev sendt til rep tirsdag :( Syns ikke heeelt jeg orker det igen *G*

    SvarSlet
  4. Jeg skal ikke holde jul her, så jeg kan rode alt det jeg vil :-P Jeg får lavet lidt, men mest julegave-indpakning.

    Jeg har først lige spottet julemanden der kommer flyvende henover din header, han er da for sej :o)

    SvarSlet
  5. Det er meget begrænset hvad jeg får scrappet, synes bare der er 1000 andre ting der liiiige skal nåes : )
    Dejligt at du kan låne din søns bil, håber ikke vejret er alt for slemt hos jer.
    Rigtig god fridag i morgen ; )

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...