mandag den 3. januar 2011

Dagbog 2011

Det ser ud til at jeg har fået en fin start på det he nye år - sådan rent scrapmæssigt. Sidste år var det tit sådan, at idéerne var der masser af, men jeg fik alt for sjældent fundet mine ting frem - og selv om de lå fremme nogen gange, jamen så kunne jeg squtte ta' mig sammen til at lave noget. Ret frustrerende!!
Et af mine mål i år er - som før skrevet - simpelthen at få lavet en hel masse kreativt - ganske enkelt.
Et andet mål er at blogge lidt, eller meget mere. Hvordan det så skal hænge sammen med mindre computertid har jeg ikke helt fundet ud af *G*, men tiden ved compen skal i hvert fald bringes MEGET kraftigt ned. Der går alt alt for mange timer på den konto!!
Faktisk har jeg en del mål for det nye år, og dem kommer I såmænd nok til at læse mere om her på bloggen - det er jo også en måde at holde mig selv lidt til ilden på ;)
-------------------------------------------------
Nå men årets første projekt er omslag til min Dagbog 2011 - et løbende projekt på Scrap Sisters som jeg har meldt mig til i år. Tror det bliver rigtig spændende.
Forsiden er uden helt vildt meget pynt, men stemplet lidt på kryds og tværs med et Hero Arts baggrundstempel.
Samtidig er det også en del af min "Brug 100 ting"-liste på TSC:
 
 Indersiderne af omslaget er heller ikke pyntet i stor stil, da lommerne jo skal kunne bruges hen over året, så de endte sådan her:
Så nu skal jeg bare igang med nogen månedssider osv. - og nogen LO'er er der også planer om, så jow jeg har stor tiltro til et super scrap år! ;)
 
Ha' en dejlig dag - og 1000 tak fordi I kigger indenfor :)
 
Photobucket

7 kommentarer:

  1. Kære Jette.
    Sikke en skøn dagbog du har kreeret.. og totalt skøn håndskrift på forsiden - det ser drøngodt ud. er spændt på at se, hvad 2011 bringer her hos dig :o)
    Godt Nytår!
    Knus Engel...

    SvarSlet
  2. Det er flotte sider, du har lavet til din dagbog.

    SvarSlet
  3. Ser rigtigt flot ud... flot forside, bliver spændende at følge

    SvarSlet
  4. Det bliver spændende at følge med :) Lyder rigtig godt. Jeg har også en masse mål og ønsker for det nye år - jeg synes det er sjovt!
    Lækker lækker lækker dagbog! Den er flot sammensat og det ser bare rigtig godt ud - jeg er begejstret :P ha ha..

    SvarSlet
  5. Du lyder som om du er fuld af optimisme og gåpåmod i det nye år. Dejligt.
    Du har lagt flot ud med den kalender, sikke lækre sider. Det bliver spændende at se, hvad du putter i den.
    Jeg er helt med på den med mindre computertid - og mere scrap ! Men det er altså svært......
    Jeg når ikke en sk....undtagen dagligdagen og julen og alle mulige festligheder.....Det er faktisk deprimerende, så lidt jeg har scrappet i lang tid.
    Så der er plads til forbedring.
    (Ja, du har et lod med hos mig)

    SvarSlet
  6. Fantastisk flot dagbog du har lavet! Og du har jo en masse mål og ønsker for det nye år, så den skal nok blive fyldt med masser af positive tanker :O)

    SvarSlet
  7. Dejligt, at du har fået en god scrapstart på i år :) Og skøn dagbog, som du er gået i gang med :) Glæder mig til at høre, om det går med alle scrapmålene :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...