mandag den 7. februar 2011

Et enkelt LO :)

Nu tror jeg det er længe nok siden der har været et indlæg her, så det kommer der lige nu ;)
..og det er endnu længere siden jeg har haft et LO at vise - og tænk det kommer der også, jamen det er jo nærmest vildt *G*
LO'et er lavet til en skitsekonkurrence på TSC - men må altså også gerne uploades på bloggen (jeg HAR spurgt ;p )
Det er ved at være et stykke tid siden jeg har brugt en skitse, og det tror jeg da skal være lidt oftere igen. Om ikke andet så er det jo super, hvis man er gået lidt død i scrapperiet og idéerne ikke ligefrem flyder :)
Nå man LO'et er med Peter og hans forkærlighed for korttrick og andre finurlige tricks som han dyrkede på et tidspunkt...og han var faktisk super god til det, men det fremgår af teksten.
 
..og så har jeg forresten valgt at skrotte dagbogsprojektet. Det duer altså ikke for mig at skrive dagbog på den måde. Når der også skal laves sider, tænkes over størrelse og udformning - ja så går jeg helt død i skriveriet. Jeg har skrevet dagbog i lange perioder - og det bliver på den "gode gammeldaws måde" hvis jeg får brug for det igen.
Men idéen er stadig super go - den duer som sagt bare ikke til mig. Men så blev jeg jo så klog :D
Nu vil jeg istedet bruge tiden på at få lavet nogen LO'er - forhåbentlig ender jeg ud med bare lidt flere end sidste år *G*
Det var ordene for denne gang - 1000 tak fordi I kigger forbi :)
 
 
 
 
Photobucket

10 kommentarer:

  1. Superflot layout i dejlige faver. Det hele passer bare så fint sammen. Skønt med alt det tekst.
    Og egentlig et sjovt emne.
    Det er da rigtig sjovt at se et lo fra dig - igen.
    Fortsæt du bare.....

    SvarSlet
  2. jamen dog sikke et fint lo du også denne gang har fået lavet. Synes det er så dejligt at se de ting du får lavet.. Skønt at du er så god til at update :)

    SvarSlet
  3. Sikke et flot LO... farverne matcher så godt og sikke en masse dejlig tekst. Flot opsætning
    Jeg husker tydeligt, da vores søn troede, han var verdensmester i korttrick :-)

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Det er et lækkert "råt" layout. Jeg vil se frem til at se flere LOer.

    SvarSlet
  5. Det kan godt være du ikke får lavet så mange LOs men når du så får lavet et er det fuldstændigt ekstraordinært :) Elsker den måde det er bygget op på og at tingene bare fungerer sammen

    SvarSlet
  6. Sikke et fantastisk LO - og det er altså lidt fedt at se så mange forskellige tolkninger på den skitse :) :)
    Øv, at dagbogsprojektet ikke duede - men hva' skidt. Så vil jeg bare glæde mig til at se lækre Los herinde i stedet for. Håber du har en dejlig scrap-aften med tøserne i aften :) Knus M.

    SvarSlet
  7. Kære Jette.
    Sikke en fantastisk titel! og gennemført opsætning til dine skønne billeder...! Jeg er MERE end imponeret og får helt lyst til at lave et digitalt lift!
    Tak for inspirationen!
    Kæmpe knus
    Engel

    SvarSlet
  8. Lækkert layout med dejlig masse journaling. Detlyder som om at du er glad for din beslutning om at droppe dagbogsprojektet, så tillykke med det. Man skal kun gøre det man trives med - så gør det på din måde.
    Så kan det jo også være at der bliver overskud til lækre LOs som dette?

    SvarSlet
  9. Skønt LO! Kan godt lide samlingen på de 2 journalingspots.

    Jeg har også genopfundet min entusiasme for skitser,det er ligesom det giver det sidste til at komme rigtigt i gang!

    SvarSlet
  10. Vildt flot Lo, kan rigtig godt dine farver og opsætning : )
    Jeg har også droppet dagbogen, får bare ikke taget mig sammen. men pyt det kommer måske på et andet tidspunkt : )

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...