mandag den 21. februar 2011

Vinterferie.

Så er der vinterferie - i hvert fald for os der bor i den nordlige ende af landet :)
Jeg har kun fri idag og imorgen - men Peter skal alligevel være hos sin far det meste af ugen, så det er ok :)
..og så er der jo heller ikke så længe til Scrap i det Jyske i Ejsing - jeg glæder mig i den grad - men det er altså en smule bekymrende, at min indkøbs/ønskeseddel er MEGET kort denne gang *G* ....nå det skulle ikke undre mig om der opstår et enkelt behov når man står dernede, om ikke andet så er der garanteret noget papir, der gerne vil med mig hjem til Aalborg ;D
--------------------------------------
Jeg havde en Scrapdag sammen med Karen i lørdags. Det er ikke fordi vi får lavet helt overvældende meget når vi er sammen - men hyg'ligt DET er det ;)
Men jeg fik startet på LO'et herunder, og fik det gjort færdigt igår. Det er lavet med Basic Grey papir fra nogen af de gamle serier, og så fik jeg lige indviet min nyindkøbte punch til kæden der går imellem de to journalingspots. Kæden er punchet i karton og embosset med noget kobberfarve. 
Det er ikke så tit der er et billede, hvor alle mine unger er samlet på, men det lykkedes, da vi sendte Ronni afsted til Afghanistan sidste gang.
Så Lo'et er en kærlighedserklæring til "My Fantastic 4" :) ...håber teksten er læselig :)

 


 

Det var dagens indlæg - nu vil jeg rydde bordet, så jeg kan komme igang med et nyt LO :)
1000 tak fordi I kigger forbi og for jeres søde kommentarer :)

Photobucket

15 kommentarer:

  1. Hey Thanni.
    Superflot LO du har lavet!! Den kæde er da sej ... er det martha stewart? (første ting på MIN convention-ønskeliste) hehe.
    - Endelig har jeg igen tid til at komme lidt rundt på Jeres fine blogge - og se lidt af alt det I har fået lavet. Jeg glæder mig til at samle masser af inspiration - og se nye ting - så jeg selv kan komme lidt i gang igen.
    Knus fra Pips

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt... fantastisk flot med alle de cirkler du sat på og nogle fine punches
    Et dejligt billede af dine børn

    Fortsat god ferie

    SvarSlet
  3. Det er et flot layout, fuld af skønne detaljer. Dejligt minde.
    God ny uge.

    SvarSlet
  4. Elsker "Chain-of-love" metaforen som er så tydelig i selve opsætningen! Der er heller ikke mange billeder af mine 3 brødre og jeg sammen, så de billeder er skattet højt! Ha' en rigtig god vinterferie :)

    SvarSlet
  5. Super layout. Og flot med alle de cirkler. Skønt billede.
    Men teksten...... Den er bedre end alt andet. Jeg håber dine børn har læst den. For hvilken mor får skrevet eller sagt den slags til sine børn ?
    Du har en herlig flok - og de har hinanden. Og de har en pragtfuld mor. (der måske ikke altid har haft det helt let med sådan 4 stk.) Er du klar over, hvor heldige I er allesammen ?

    Rigtig god vinterferie til dig og dine.

    SvarSlet
  6. Fantastisk flot LO - og FANTASTISK tekst... Håber også børnene har læst den - jeg sidder i hvert fald her med en klump i halsen. Det er bare sådan her scrapbooking skal være....

    SvarSlet
  7. Rigtig flot og dejligt LO!!
    Smukke farver :))
    Rigtig god ferie, ses i Ejsing :D)

    SvarSlet
  8. Skønt Lo, så mange detaljer du har med : )
    Virkelig flot med alle de cirkler, og den kæde er sej.

    Håber også at de har læst den tekst, fantastisk ; )

    SvarSlet
  9. Kære veninde, hvor er det bare et helt fantastisk layout. Både i ord og billeder. Jeg tror det er et af de flotteste layouts jeg har set meget længe. Det skal i sandhed snart liftes. Knus

    SvarSlet
  10. Super flot lo - og igen er du så god til at få tekst på, noget jeg ofte mangler :/
    Kort liste hmmm er sikker på der kommer nye behov når først man kommer a sted gggg syntes det plejer at være sådan :)

    Tak for du fortalte med problemer med min blog hmm ved ikk hvad der er galt og når jeg går på er alt ok øv :(

    SvarSlet
  11. Hej søde. Super lækkert LO. Som jeg sagde til Karen i går, ville jeg også gerne have været med i lørdags, men havde en del smerter i ryggen. Vi ses snart. Knus Lise

    SvarSlet
  12. Fantastisk smukt og rørende LO! Kæden er LÆKKER! og god ide med alle cirklerne.

    SvarSlet
  13. Ja, og nu er det snart den feries ende også... suk....
    Super skønt LO, er vild med din subtitle og dine nye borderpunch 8den husker jeg lige du har ;-))
    Et skønt billede også, men det har jo prydet forum længe ;-) Så er det jo skønt at se resterne blive brugt... Hvad er det egentligt for nogle bogstaver du har brugt???

    See you soon...

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...