mandag den 25. april 2011

En håndfuld kort ;)

Der har været Cyber Crop på TSC her i påsken, og egentlig havde jeg tænkt at springe på nogen af opgaverne her i weekenden.
Men nope - det blev det ikke til...det blev til kortmageri i stedet for!!
Jow jow - det er helt sandt!! *G*
Det er ellers kun noget jeg næsten nødtvunget gør, når jeg SKAL bruge et kort - så ved dælme ikke hvor den bacille kom fra :D
Men i hvert fald fik jeg lavet nogen stykker - efter samme koncept allesammen og kun med brug af rester (og det er jo ikke det værste)
...og synes såmænd de er blevet helt søde, og så er der da til et stykke tid *G*




-----------------------------------------------------------
Håber I alle nyder det super skønne vejr - og fridagene også for den sags skyld.
Imorgen er det arbejdsdag igen - men jeg har kun tre arbejdsdage i denne uge, så jeg klager ikke *G*
Tak fordi I kigger forbi - og for jeres søde kommentarer :)



Photobucket

12 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig! Og søde kort, du fik lavet.

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor har du været flittig Jette, rigtig søde kort der kom ud af det, jeg laver heller ikke kort, der kørrer for mange LOer rundt i mit hoved til at jeg "gider" lave kort, kun til husbehov som man siger. god anden påskedag til dig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Nej hvor fint. Og hvor er de søde. Tror det er de første kort jeg har set du har lavet (ud over julekort) Er meget misundelig over at du har fået lavet lidt til lageret *s*

    SvarSlet
  4. Orv.... har du lavet kort? Det har jeg vist aldrig set før :o) - men det er du dælme da OGSÅ god til! De er smadderfine - og så dejligt at få brugt rester ikke? God arbejdslyst.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle super lækre kort!!!! Tror bestemt, at kort-bacillen kom, fordi du skal have brugt rester - så du kan købe nye scrapting :)
    Men fedt med alle kortene - så har du jo til et lille stykke tid, når du skal bruge nogen :) :)

    SvarSlet
  6. Ih! De er jo så flotte - det burde du da gøre mere. Det er sjovt, når ens humør trækker en i en anden retning end den man egentlig vil :)

    SvarSlet
  7. wauw sikke nogen fede kort, og smart med det lille stempel midt i. Så skal du da ikke slås med kort lige forløblig :o)

    SvarSlet
  8. Hold nu op hvor har du været flittig.
    Rigtig flotte kort - og i store mængder. Der må da være til et stykke tid.
    De virker så forårsglade allesammen i de farver. Og så er kort altså en god til til restebunken efter layouts.

    SvarSlet
  9. Så skønne kort og så såå mange... selv om det er samme koncept ser de jo forskellige ud

    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  10. Er helt vild med dine kort de er SÅ fine.. Du har da bare været for kreativ..

    SvarSlet
  11. Ja, det er en værre bacille der florerer - kender den alt for godt :-) - og du fik kort-bacillen.
    Den har du nu håndteret ganske fint. Det er nogle skønne kort du har lavet, og det er rart at have nogle på lager.

    SvarSlet
  12. Total lækre kort...og MANGE af dem :O) Sød idé med de runde af slagsen.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...