fredag den 29. april 2011

Så er der kun én unge i reden - og lige et enkelt kort ;)

Så blev det tid til, at min DitteMor flytter hjemmefra - i hvert fald har de fleste af hendes ting fået ny adresse. De næste dage skal gå med at samle møbler og male lidt, så gad vide om hun ikke mener hun skal sove hjemme et par nætter endnu *G*.....
Underligt når der er en unge der forlader reden - der BLIVER altså tomt et stykke tid - men heldigvis er der da nogen år til sidste mand rykker ud...forhåbentlig da ;D
Nå, men jeg hører altså ikke til dem der går i sort når det er tid til en flytning hjemmefra - tværtimod må jeg vist sige *G*.....de skal ud og prøve vingerne skal de, og jeg er ikke længere væk, end jeg kan findes, hvis det hele ikke bliver så skønt som ungen forstillede sig :)
----------------------------------------------------------------
.....og så har jeg lige fabrikeret et enkelt kort igen - ved da ik' hvad det skal ende med *G*...men der skulle altså bruges et kort til en konfi på søndag.
Det blev til et "Tea Light Card" efter denne How2 .



.....og her er det indvendige af kortet - pengene skal så i æsken, og der er skrevet på bagsiden af taggen i lommen til venstre.
(Det ser ud som om kortet er pilhamrende skævt - det er det altså ikke *G* - men kan åbenbart ikke få taget et ordentligt billede, så I må nøjes ;) ...)


----------------------------------------------
Det var dagens tekst - ha' en dejlig aften (og weekend) allesammen - og tak fordi I lægger vejen forbi :)

Photobucket

13 kommentarer:

  1. Lækkert kort - rigtig forårsfarver, der matcher hinanden. Tør slet ikke tænke på når mine flytter hjemmefra - der er heldigvis mange år til.

    SvarSlet
  2. Superflot kort. Dejlige farver og en god ide.
    Jeg har lige fået et fif af Karina ang. de skæve kort og layouts. Fotografer det langt fra, og når du så trimmer billedet/beskærer det, ser det mere lige ud. Jeg har prøvet - og synes faktisk det hjælper.

    Det må være underligt, når de unge flytter hjemmefra- men på den anden side: Vær glad for, at de kan klare sig selv - og ellers åbne munden og sige problemet højt.
    Og så kan du nyde besøgene....

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Sikke et lækkert kort... det kan de så også bruges til (penge ). Flot pyntet og dejlge farver. At børnene flytter hjemmefra, vender man sig hurtigt til, får mere frihed på en anden måde og mere plads :-), men man synes stadig, at man skal følge med i, hvad de laver, selv om de siger, at nu kan de klare sig selv... det er nok moder instinktet der altid vil være der :-)

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert kort, det skal konfirmanden nok bliver super glad for : )
    Uha at ens børn flytter hjemmefra" gulp" jeg synes jeg har kvaler nok med at min datter lige pt er på efterskole, og kun kommer hjem engang imellem. Det var SÅ hårdt for mig i starten, nu går det ok. God træning når hun en dag rigtig flytter : )
    God weekend

    SvarSlet
  5. Sikket et flot kort - det skal jeg have prøvet af én dag.
    Du har da rigtig fået smag for kortmageriet.

    - og børn der flytter hjemmefra! Skal de det??? Jeg kan slet ikke forestille mig den situation, men der er da heldigvis lang tid til endnu :-)

    SvarSlet
  6. Sikke et flot gennemført kort!
    Jeg kan ikke forestille mig at mine drenge flytter hjemmefra, de er 14 og 16, men det kan være at tanken bliver mere naturlig, når de bliver ældre ; ) : )

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort i skønne farver :)
    Uha ja bare tanken om de flytter, men som du selv siger - de har kun godt af at prøve den store verden, og du vil jo altid være der ;)

    Rigtig god søndag til dig

    SvarSlet
  8. Nøøøj et smukt kort! Så lækkert gennemført!

    Syntes du er en ret sej mor, der kan tage det så roligt når ungerne flyver fra reden! Min egen mor tager det på samme måde, men jeg husker stadig min svigermors tårer i øjnene, da sønnike pakkede de sidste af sine sager og flytte ind hos mig...85 kilometer væk! PANIK og mindst en rygepause væk :D Det har vi grint meget af siden!

    Håber du nyder weekenden!

    SvarSlet
  9. Flot kort, Jette, og at ungerne flyver fra reden er vist naturligt, mine var alle mellem 25 og 30 år før de smuttede, måske fordi det var drenge, men at de skulle flytte på (næsten) en gang var lidt svært, der var pluseligt alt for meget mad i køleskabet, og for lidt snavstøj i kurvene.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  10. Ønsk "ungen" held og lykke :) Og nyd, at der nu kun er en enkelt tilbage :) :)
    Super skønt kort - synes det er lidt spæjst, at du pludselig er begyndt med kort-produktion - men du er rigtig god til det :)

    SvarSlet
  11. Ja ud med dem de unger, så man kan få sig et liv igen.. hehe! Jeg har kun et barn og der blev godt nok også tomt, da han flyttede hjemmefra, men jeg gik heller ikke i sort. Tror det er værst for de mødre, som kun har deres børn at gå op i og som ikke interesserer sig for ret meget andet!
    Sikke nogle skønne kort du har lavet, det skal du da endelig fortsætte med!!
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  12. En meget sund og flot indstilling du har til det at de flytter hjemmefra når tid er.. Tror altid det vil være lidt vemodigt, men samtidig begynder man at få et helt andet forhold til hinanden når man pludselig kan invitere dem hjem på mad og omvendt.. Det synes jeg ihvertfald dengang jeg flyttede hjemmefra som 16årig at det var hyggeligt at invitere mor over til aftensmad hihi.. jeg flyttede så kun en blok væk fra hende og bor idag stadig kun 8km væk så henter og bringer hende når hun og mine søskende skal på besøg- som er ret ofte hihi.. Jeg kan nu slet ikke selv forestille mig hvordan det må blive den dag min søn flytter guskelov er han kun 8 nu, men tror det værst med drengebørn for tror ikke de lige så tit gider bruge sin tid på mor osv som døtrene gider.. hihi..

    Rigtig smukt kort som du virkelig har brugt tid på kan man se.. så fine kort har jeg ikke selv prøvet at lave...

    SvarSlet
  13. Ih hvor har du mange fine ting! -Her må jeg hellere komme forbi til lidt inspiration engang imellem. Tak fordi du følger mig - nu følger jeg dig ;)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...