søndag den 4. december 2011

Så var man nok lige heldig..... ;)

......at vinde Jubilæms Give Away'en hos Charlotte Ravn , og jeg kan da lige sige, at det var sager, der lige faldt i min smag: Papir og pynt og et "Happy"-chipboardalbum fra Bo Bunny - super skønt!! :)
I får lige et billede af herlighederne - og jeg vil 1000 tak til Charlotte :)


----------------------------------------------------------------------------

..og jow jow jeg vandt skam et par gevinster til vores Julemarked på plejehjemmet hvor jeg arbejder - så det var ik' så ring' endda :D ...og et par juledekorationer fik Ditte og jeg også købt og lidt ting og sager på loppemarkedet samme sted, så vi fik støttet det gode formål gjorde vi ;)
Den næste uges tid har jeg ferie - så jeg tænker næsten julegaverne næsten er i hus...men hvis ikke så når vi det sikkert inden den 24. alligevel... :D

Har I julestress - eller har I det som mig, og tager det stille og roligt. Det bli' r jo jul hvad enten vi når det hele eller ej :)




Photobucket

13 kommentarer:

  1. Tillykke med din flotte gevinst.!

    Jeg har ingen stress ( endnu )
    Jeg skal heller ikke nå så meget.

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt Jette at der er andre end mig der er heldig i denne julemdr. (jeg har vundet to gange, hvad siger du så?) men stort tillykke med gevinsten, jeg overvejer at købe en onsdagslotto, jeg mener nu heldet har fundet mig. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med gevinsten. Den er rigtig rigtig flot.
    Og det er jo ikke så ringe endda med en ekstra scrapting her i december.

    SvarSlet
  4. Stort Tillykke med din lækre gevinst! Så er der nye sager at lege med. :)
    Jeg har det som dig tror jeg. Jeg gider ikke stresse over julen - for den kommer jo uanset.

    SvarSlet
  5. ihh hvor er du heldig. det er da skønne sager og det er jo dejligt at vinde stort tillykke

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med de fine sager du har vundet i scrap og ikke mindst gevinsterne fra jeres Julemarked på plejehjemmet. Kram og god 2 søndag i advent fra Lise

    SvarSlet
  7. IH du er bare så heldig!! Den ville jeg også gerne vinde :D Jeg har ikke julestress! Alle gaver er købt og pakket ind, jeg mangler dog lige at færdiggøre tre hjemmelavede ;)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke ; ) lækker gevinst.
    Dejligt at i hygge til julemarked, og fik endnu et par gevinster med hjem : )
    Dejligt med lidt ferie, jeg stresser ikke (endnu) det er næsten ikkegået op for mig at der er jul lige om lidt tihi..
    Rigtig god 2 advent

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med alle de mange ting og sager. Ja, heldet følger jo de toss....hæhæ.
    Om jeg har julestress ? Næh, jeg har opgivet julen alligevel. Vi må nå det vigtigste. Der er jo støre ting for øjeblikket.

    SvarSlet
  10. Sikke en skøn gevinst.
    Jeg har ingen julestress... gaverne er købt og skal bare pakkes ind.
    God mandag

    SvarSlet
  11. Dejligt at du blev glad for gevinsten! :) Nix ingen julestress her... vi når det vi når og jul bliver det jo under alle omstændigheder! :)

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med den lækre gevinst. Glæder mig til at se, hvad du får lavet ud af det hele.

    Julestress - nej, ikke sådan rigtig. Men skal mine forældre ikke holde jul hos os som de plejer hvert andet år, så bliver der stress - det er nemlig mine forældre, der kommer med anden, sovsen, de brune kartofler og den hjemmelavede rødkål! Svigermor har blot ris a la manden med, så ud over flæskestegen, de kogte æbler med gele, de hvide kartofler, borddækning m.m., risikerer jeg at skulle stå med and m.v. - så skal julestressen nok melde sig. Jeg krydser dog fingre for, at mine forældre holder sig til "planen" og holder jul hjemme hos os - ikke kun på grund af maden. ;o)

    SvarSlet
  13. Dejlig præmie og skønne dyr ! Mange tak for din kommentar på min blog, du spurgte om jeg om muligt kunne lave en tut på blomsten, men jeg kan da give dig et link til bloggen hvor jeg fandt den og der er flere af slagsen :O)
    http://michelemademe.com/
    Gå ind under tutorials eller Series
    og find dem.
    Knus hjørdis

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...