søndag den 12. august 2012

Lidt fra min Art Journal

I de sidste dage har jeg også haft fingrene i min art journal - og det er der kommet tre færdige sider ud af eller færdige og færdige..det kan da godt være der kommer lidt mere på..eller måske bliver de lavet helt om..hvem ved ? ;)
Men lige pt. føles de færdige ;)
Der er bl.a. brugt templates fra The Crafters Workshop , gesso, acrylmaling, Ranger Color wash , washitape, restepapir, blomster (ældgamle *G*), Sharpies og distress ink, og jeg har forsøgt mig udi kunsten med at lave lag - og synes det er lykkedes rimeligt godt - man kan stadig fornemme de underste lag.

Jeg fandt efterårs citatet på Pinterest (selvfølgelig - hvor ellers ? *G*) - og da jeg elsker alt ved efterår, så blev det til denne side: 


 Hvorfor denne side lige blev gul er ikke til at sige - jeg er ikke såååå vild med gul - men det blev den altså og den kan ikke være anderledes nu ;)


På den sidste side havde jeg bare lavet en baggrund til senere brug, men så fandt jeg noget papir i gememrne der passede til lidt udklip, og ellers er der også her lavet lag-på-lag - og igen et citat. 
Jeg elsker citater og "kloge ord" - og især mange engelske, som desværre ikke altid er lige oversættelige.


Det var ordene for denne gang - tak fordi I kigger forbi :)


Follow Me on Pinterest

5 kommentarer:

  1. Ja men Jette, hvor er det smukt, sådan noget tør jeg slet ikke kaste mig ud i. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. De er virklig fine. Jeg er nok mest glad for den første, da det grønne rigtig appellere til mig:)

    SvarSlet
  3. Et link siger damen :) .... og et link skal hun få.

    http://www.stempellikartoon.pl/

    Og så kan jeg jo samtidig beundre dine fede Art journal sider.
    Hold da kæft det ser godt ud... Det er du OGSÅ god til.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot. Du kan noget med alle de farver. Men bliver i helt godt humør af at kigge.
    Hvis jeg blandede alt det sammen, ville det ligne noget fra en børnehave.
    Du er bare go'.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...