onsdag den 10. oktober 2012

Kort - jamen altså... ;)

Man sku' jo tro det var løwn - men her er lige et par kort igen! ;)
.....hvordan er det nu man siger: "Man har et standpunkt til man tager et nyt" *G*:


Og det kan da godt være det er sådan det bliver med kortene - hvem ved ? ...en anden grund - og nok mere reel - er, at en kollega som står for vores kaffe/gavekasse på arbejdet, har været så sød at spørge om jeg ikke kunne lave nogen kort hun kunne købe til brug ved div. anledninger på jobbet. Jeg har været så letsindig at jeg har haft nogen layouts og enkelte kort med ned at vise nogen kolleger, som ikke havde en dyt anelse om hvad scrapbooking drejer sig om - så dér kan man se hvad der kan komme ud af det! *G*
Så nu må jeg igang med lidt kort til det formål :)
--------------------------------------------------------
..og så er det vist ellers også layout tid igen - det næste der er på bordet, er et layout med vores skægagame Bent . Han fortjener helt sikkert sit eget layout - så det kommer nok på bloggen inden så længe.

Ha' en dejlig dag/aften allesammen - og tak fordi I kigger forbi og giver jer tid til en kommentar :)

Follow Me on Pinterest

5 kommentarer:

  1. WHAT ???
    Man tror jo ikke sine egne øjne. Sikke flotte kort du har lavet. Både det med orange og de her.
    Superfint design....og så i de smukke farver.
    Jamen en ny kortmager er jo født......og kan risikere at hænge fast. Haha.
    Men derfor vil jeg da gerne se Bent igen - på et Layout - mener jeg. Ikke mer'.

    SvarSlet
  2. Endnu flere lækre kort fra dig :)
    Hvor er det noget flot papir du har brugt til disse.
    He heeee .... man skal aldrig sige aldrig... jeg havde det på samme måde med LO - og dem er jeg blevet helt vild med at lave ;)

    SvarSlet
  3. Ja, sådan kan det gå ; ) Du fortsætter bare, for flotte er de!

    SvarSlet
  4. Ja, men Jette, jeg tror også det er løgn når der smutter et extra kort ud her, og ham Bendt (det hed min første kæreste) ham havde jeg næsten glemt du havde, men selvfølgelig må han på et LO. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. ja, det kan være farligt at vise sine talenter frem! Engang imellem giver det ekstra arbejde! :D

    Fine kort, kan nu ikke helt forstå du ikke er så vild med at lave dem - det er jo super flotte!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...