lørdag den 8. december 2012

December Daily

Det går faktisk rigtig godt med min Decmeber Daily - og tror det er fordi jeg har undladt at lave den som en "dag-for-dag-bog". Det fungerer super at den er Advents-inddelt". Jeg har printet billederne på karton - min printer er nemlig ikke alt for god til billeder, og skal jeg vente på at få fremkaldt - jamen så går projektet lidt i vasken er jeg sikker på ;)
Siderne i bogen er meget forskellige i størrelser/materialer, den effekt kan jeg rigtig godt li' - bruger den også ofte til alm. minialbum.
I får lige et par af de sider det er blevet til indtil videre:




Den lille side herunder med Cassandra er fra igår, hvor hun lige pludselig fandt ud af, at en sut sådan set godt kan være lidt hyg'lig ;):


----------------------------------------------
Jeg fik købt en del gaver igår - og nogen er på vej udefra den store verden med posten :D - så alt i alt er der styr på det hele....og selvom der ikke var, jamen så bli'r det jul alligevel (det ved jeg nemlig af erfaring *G*)

God weekend allesammen - og tak til jer der trofast følger med og lægger kommen tarer. Det er jeg meget glad for :)

Follow Me on Pinterest

7 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig flotte sider... og ja, en sut i ny og næ er jo nok god :-)
    Ønsker dig en rigtig god 8. december

    SvarSlet
  2. Du er da rigtig godt i gang med den december mini, jeg lure med hos dig og andre for ideer (godt nok er her ingen der skal have en sut (desvære)) knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle dejlige sider, du har lavet.
    Jeg har også lavet en decemberbog og altså ikke en daily.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot din DD skønne sider : ) ja det vare lidt inden de finder ud af at sutten kan være rigtig hyggelig : ) min datter nægtede pure, men heldigvis synes synes min søn at den var ok efter at mormor havde overbevist ham, men det er jo mange år siden tihi...
    Rigtig god 8 dec : )

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt se at December Daily er et hit rundt om på bloggene, jeg er bare ikke med på moden - haha. Jeg kan nu nok også bedst lide din løsning med ugeinddeling - det giver lidt mere spillerum. Måske næste år ...?
    Dine sider er fede - og det er nu nok en god ide at få billederne med med det samme!
    God 2. søndag i advent.

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare lækker din december dagbog. God ide at uge inddele den, så er det lettere at overkomme, sådan gør jeg også med min smash agtige hjemmelavede bog, som jeg har fået lavet noget i hver uge hele året.....og som jeg vil fortsætte med næste år! :)
    God adventssøndag!

    SvarSlet
  7. Overlækre sider. Og fine billeder. Jeg kan godt forstå det med at vente på fremkaldelse....Det dur ikke til en decemberbog. Det er her og nu !
    God søndag aften. Forhåbentlig inden døre. I er åbenbart hårdt ramt oppe hos jer.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...