tirsdag den 25. december 2012

Juleaften 2012


Så er vi ovre juleaften - og den er jo væk næsten før den er begyndt :)
Vi havde - som sædvanlig - en rigtig rigtig dejlig aften, helt efter den sædvanlige opskrift, og sådan skal det jo være. Masser af go' mad - mandelgave som svigerdatter Nadia vandt, selvom staklen slet ikke kan li' ris a'la mande, men hun kastede sig ud i kampen med ren dødsforagt, så gevinsten var velfortjent *G*
Så var der jo dans om træet - alle valgte en sang og i år havde vi "Det er risengrød..." med, som Sarah selvfølgelig valgte ;)
..og så var der jo gaveræset.....i adskillige timer med indlagte pauser :D. Sarah var helt med på uddelingen..hun havde fuldstændig styr på det med lidt hjælp fra onkel Peter og far...og alle fik set hvad hver især fik (og jeg fik nogen dejlige gaver - lige efter ønslesedlen ;) )
Et stykke efter midnat var Sarah gået omkuld på sofaen og Cassandra tog også en lille lur - så blev det tid til det traditionelle "Jule-Brætspil med fuld håneret" - og jeg er da virkelig meget ked af at sige, at i det ene spil vandt jeg suverænt TO gange...TA' DÈN UNGER... *G*
.......så klokken blev lige omkring 04, inden det blev tid til at slæbe børn, pakker og div. hjem :)
Alt i alt en skøn skøn aften/nat ;)
--------------------------------------
For en gang skyld blev der taget et billede af mine knejter, hvor de alle tre ser bare nogenlunde rimelige ud *G*:


---------------------------------------------------------

Jeg vil ønske jer allesammen en rigtig glædelig jul, og håber I havde en aften som I lige præcis synes den skal være :)

Follow Me on Pinterest

4 kommentarer:

  1. Dejligt billede af dine "gutter" jeg kan ikke samle mine til fælles foto, der er altid en der "fjoller" ja min jul blev også meget vellykket, vi var jo hos Kim og klokken var 2 inden vi kom hjem, vi sad og fordøjede aften, i ca, 1½ time, jeg regnede ikke med at kunne sove for inden vi tog hjem sluttet (for mit vedkommende) af med en kop meget stærk kaffe, Kim kender ikke til at beherske sig med kaffemålet som han siger "gamle mavesår bliver som nye" juleknus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er osse MANGE billeder af de tre fra aftenen, men kun det ene der ikke er "underligt" på den ene eller anden måde *G*

      Slet
  2. Det lyder som om det var en rigtig skøn aften med det hele....Og sen ! I tager da det hele med...hihi. Dejligt når alt er gået som det skal og alle hygger igennem.

    Det er et rigtig smukt foto af dine unger. haha. Undskyld: Store voksne mænd....
    Godt moar kan vise dem, hvem der er bedst til brætspil...SÅDAN ! Husk nu det med håneretten....

    Fortsat glædelig jul til dig og dine.
    Juleknus fra Annette

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt billede af dine kejter ja det siger vi jo om vores drenge, iøvrigt et ord jeg virkelig mangler her over : ) det siger så meget mere.
    Lyder til at det var en super hyggelig juleaften, hold da op, havde i energi til spil efter gaver py... Respekt og bare så sejt at du VANDT : ) hæ hæ den kan du leve længe på tihi
    Rigtig god bagjul til dig og dine : )))

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...