lørdag den 27. juli 2013

Lidt fra min Art Journal

Her i varmen kan jeg ikke påstå, at jeg får lavet voldsomt meget sådan scrap-mæssigt... det er rigeligt at gå på arbejde i de her dage *G*
Nååå men om 5 arbejdsdage ...SÅ ER DER FERIE...weeee.... *G*
Men har haft en lille smule gang i min art journal. 
Jeg elsker citater - og jeg har selvfølgelig et board til dem på Pinterest - nej 2 boards for at det ikke skal være løwn, og jeg bruger dem glad og gerne på siderne i min art journal. På andre sider er der skrevet mere personligt - og de finder ikke vej til bloggen ;):


 Citatet på det nederste minder mig om Peter (yngste søn) da han var lille. En overgang var det meget svært for ham hvis jeg f.eks,. blev vred på ham - eller hans søskende var uvenner. Det tog mange samtaler (og mange knus og kram) at gøre den bette mand begribeligt, at selv om man bliver vred på hinanden og måske skændes....jamen så elsker man stadig hinanden. Sådan er det i en familie - kærligheden er der altid, uanset hvad! :)
Tænk hvad ungerne somme tider tumler med - sådanne spørgsmål, som det også kan være svært for vi voksne, at finde svar på og finde ud af:


----------------------------------------------------------------

Ha' det godt i varmen allesammen - hvad enten I har ferie eller har en godt brugt ferie til salg *G*

Follow Me on Pinterest

7 kommentarer:

  1. Deter da en skøn idé at bruge citaterne på den måde :)
    Så er der lissom mere idé med Pinterest :)
    Super skønne sider i øvrigt :)

    SvarSlet
  2. Flotte sider i din "art journal" i dejlige farver, hvordan går det er du blevet bedstemor igen? knus morkaren. som ikke er særlig nysgerig.

    SvarSlet
  3. Du er bare supergod til det art journaling. Flotte sider.
    Næh vi har jo ferie hele tiden.....hæhæ. Og det er SÅ dejligt.
    God sidste arb-uge.

    SvarSlet
  4. Super lækker Art Journaling du har lavet. Vi har også ferie fra næste uge - dvs. min mand har - jeg har jo altid ferie tøhø. Rigtig god ferie, når du når dertil, håber det skønne vejr holder. Scrappe kan vi jo altid gøre, når det igen bliver alm. dansk vejr! :)

    SvarSlet
  5. Flotte journaling Art sider.
    Rigtig god ferie!!!!!

    SvarSlet
  6. Flotte og kreative sider du har lavet
    god ferie

    Ha en god aften

    SvarSlet
  7. Og nu er der kun TRE arbejdsdage til du har ferie, ikke dårligt hva :P Ha ha.. Hvor er de bare lækre de sider - jeg tænkte lige et øjeblik LILLA - men så var det mere blå og lyserød :) Hihi..
    Det er en flot og kreativ måde at lade de smukke citater komme til ret.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...