tirsdag den 6. august 2013

Så er der fred og ro..og ferie ;)

Jeg konstaterer lige, at det  ik' er så ring' endda at ha' ferie *G* ...og da slet ikke, når man er helt alene hjemme og kan gøre lige præcis, hvad der lige falder én ind! ;)
Ditte er taget til Cypern sammen med sin kæreste og Peter er taget en tur ned til sin far - så freden har sænket sig :)
I næste uge kommer Sarah ud på ferie - DET bliver hygligt, for "vi skal male med din maling Bedste! " - og så må vi se, hvad der kommer ud af det *G*
Jeg har igen været lidt igang i min art journal - det bliver ikke til så meget scrap pt. - mest fordi værelset - hvor jeg har mine ting - er besat af Ditte.....og lad os bare sige at hun fylder en del...især nu hvor hun er ved at forsøge at få styr på alle sine ting her inden hun og kæresten skal flytte i lejlighed. Nå men jeg kan scrappe, når jeg igen kan komme til mit grej uden at skulle hoppe over div. kasser og tøjbunker *G*
Så er det nemmere med en art journal - der kan materialerne nemlig lige være i en kasse der er til at flytte rundt på ;).
Siden herunder er lavet med Color Wash og nogen skumstempler - og en hvid pen til at fremhæve lidt. Jeg havde faktisk næsten glemt skumstemplerne, men nu er de fundet frem og kommer helt sikkert i brug igen:


 ....og den næste er der brugt washi tape, div. papir og malertape til teksten:


--------------------------------------------------

1000 tak fordi I kigger forbi og for kommentarer - det er så hyg'lig læsning :)
Ha' en dejlig dag allesammen :)

Follow Me on Pinterest

3 kommentarer:

  1. Ser super godt ud...
    ikke rart ikke at kunne få fat i sine scrapsager ;-))
    Ha en god aften

    SvarSlet
  2. Et par dejlige sider Jette, og når nu lille Sara kommer skal i nok få hygget igennem, husk at ta nogle gode billeder af hende når hun går ombord i dine farver, de er så fine at have til kommendene LOer og minialbums. knus morkaren. nyd din ferie!!!!

    SvarSlet
  3. Du er bare SÅ god til det art journaling. Det bliver jo hele malerier i sig selv.
    Det lyder dejligt med sådan en ferie uden bestemte ting man skal. DET er netop ferie.
    jeg håber du hygger sig alene - og sammen med Ditte, når tiden kommer.
    Du kan i hvert tilfælde ikke klage over varmen. Nu er det blevet en lidt mere normal sommertemperatur end sidste uge. Det er ikke sjovt, når man slet ikke gider noget pga varme.
    Hyg dig.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...