mandag den 12. august 2013

SarahMusen :)

Igår hentede jeg - og onkel Peter - så lige Sarahmusen. Hun var sådan set klar til at gå, da vi ankom...så det var lige "Hej hej" og "Farvel mor, far og Cassandra" *G*
Og det var jo meget godt vi havde onkel Peter med, der er meget der skal slæbes når man sådan skal på ferie nogen dage: Tøj, regntøj, dvd'er, SOVEDYR, tandbørsten, sko, sandaler osv. osv.osv. ;)
I får lige et par billeder af Musen. Jeg ved ikke hvad der er med de knapper - men de skal altid frem. Men når jeg nu tænker over det, så kan jeg faktisk godt huske, at jeg også altid rodede med MIN mormors knappeæske da jeg var på samme alder...der er et eller andet med de former og farver, så det er nok ikke så underligt ;D :


Herunder er det bare Sarah der skulle se søøøøød ud - men det er ikke så nemt midt i et grineflip *G* :


Den unge dame sover længe idag - men det må man osse gerne når der er ferie ;)....og så må vi se hvad dagen bringer senere :)
------------------------------------------------
Ha' en dejlig dag allesammen - håber I har lige så godt vejr som vi har her i Aalborg...i hvert fald lige nu ;)

Follow Me on Pinterest

4 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er hun blevet stor!
    Min mor havde en træk ud box fuld af knapper og jeg elskede også at kigge på dem.
    I må have nogle dejlige dage.

    SvarSlet
  2. Hvor er hun blevet stor (og dejlig er hun jo stadig) og det der med knapper vokser man ikke fra, jeg har mange og roder stadig tit i dem, ha` nu nogle dejlige "du og jeg" dage inden hun skal hjem igen. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Ih, hvor I hygger. Og det lyder da helt normalt at små piger leger med knapper. Har vi ikke alle gjort det ? Sikkert en forløber for scrapping ....hæhæ.
    Fortsat god ferie til Smukke-Sarah og dig.

    SvarSlet
  4. Knapper er altid et hit! Min mor havde en stor æske, da jeg var barn og dem legede jeg meget med. :) Det må være skønt sådan at have et barnebarn man lige kan låne! :) jeg glæder mig til at jeg bliver farmor engang :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...